Nem kaptam meg a regisztrációhoz szükséges aktiváló linket! Mi a teendő?

A regisztrációhoz szükséges aktiváló linket pár percen belül meg kell kapnia postafiókjába. Amennyiben ez nem érkezik meg, nézze meg postafiókja “spam” menüpontját, vagy a “kukát”, mert előfordul, hogy levelezőrendszere automatikusan oda helyezi be levelünket.  Majd  küldjön címünkre egy e-mailt a regisztrált email címéről. Válasz emailben értesítjük az aktivációról!

Milyen módon fizethetek?

  • készpénz
  • bankkártya
  • banki átutalás

Véletlenül rossz adatot adtam meg, illetve modellt rendeltem. Mit csináljak?

Kérjük, a lehető leghamarabb jelezze felénk a problémát telefonon, vagy az kapcsolatok menüpont alatt! A könnyebb azonosítás érdekében kérjük, adja meg megrendelésszámát!

Mi történik, ha kézbesítéskor nem tartózkodom a megadott szállítási címen?

Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a postás otthagy egy értetsítőt, amivel az ott megjelölt postán (általában az Önhöz legközelebbin) tudja átvenni a csomagot.
Ha az utánvétes csomagküldést választja, akkor a termékek összértékét plusz a szállítási költséget (csomagküldési díj) a postásnak kell kifizetni, amikor az kiszállítja a terméket. Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a postás otthagy egy értetsítőt, amivel az ott megjelölt postán (általában az Önhöz legközelebbin) tudja átvenni a csomagot. Az utóbbi esetben természetesen a postán kell kifizetnie a küldemény ellenértékét.

Hogyan küldhetek vissza terméket, ha az nem megfelelő?

Élhet az elállási jogával és mi 30 napon belül visszafizetjük a termék vételárát. Önt csak a visszaszállítás költsége terheli ilyen esetben. Részletesebb információkat az elállási jogról az Általános Szerződési Feltételekben talál.

Mi történik, ha a megrendelt termék nem megfelelő méretű?

Abban az esetben, ha a fogyasztó a  kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül visszaküldi postázási címünkre a kifogástalan terméket (számlával vagy számlamásolattal, a ruha címkéjévell), úgy azt szívesen kicseréljük a kért méretre, vagy egyéb, a visszárulevélen feltüntetett termékre. Visszárulevél kitöltése nem kötelező, a vevő bármely más módon (emailben, sajátkezűleg írt levélben, stb.) kérheti a termék cseréjét! A cserelehetőség csak a fogyasztókra vonatkozik!

Mi történik, ha a megrendelt termék nem nyerte el tetszésem?

Amennyiben a termékkel nincs megelégedve, jelezze felénk bármely módon (visszárulevélen megjelölheti, emailt küldhet, vagy sajátkezűleg írhat egy rövid üzenetet, melyet a csomagba tehet a termék mellé, stb.) , a számlával vagy számlamásolattal, címkézéssel ellátott árut küldje vissza postázási címünkre az átvételtől számított 8 munkanapon belül! A vételárat visszafizetjük a megadott bankszámlaszámra! Munkánkat megkönnyíti, és a vételár visszautalását meggyorsítja, ha a bankszámlaszámát a visszapostázás előtt, vagy még annak folyamán megírja részünkre! Az elállási jog csak a fogyasztókra vonatkozik!

Mennyi a szállítási határidő?

A szállítást készletről a rendelés feldolgozásától számított  1 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az esetek döntő többségében. Azon termékeknél, amelyeket be kell szerezni sajnos pontos időpontot nem tudunk mondani, hiszen ez attól függ mennyi időn belül sikerül a terméket beszerezni. Ebben az esetben a szállítás időpontjáról e-mailben értesítjük.

Átvehetem a termékeket személyesen?
Igen. Telephelyünkön is átvető a termék személyesen.
Cím: 1015 Budapest, Csalogány u. 4 c-d
A termékeket viszont személyes átvételkor is bontatlan gyári csomagolásban adjuk át, a termékek kibontására megtekintésére nincs lehetőség.

Adnak a termékekhez garanciát?

Minden termékre gyártó által biztosított magyarországi garancia érvényes, amelyek időtartama gyártónként és terméktípusonként változó.  Bővebb információt a garanciáról a gyártók weboldalán talál.

Termék visszaküldése (garancia) Elállási jog érvényesítése

Sértetlen, hibátlan, nem gyűrött, ép, karcolásmentes, elszíneződéstől mentes, szagmentes, tiszta,
szennyeződéstől mentes, eredeti csomagolással kell rendelkeznie valamint, (nem szakadt, nem ázott
csomagolás, normál felbontással járó sérülés elfogadott) összes eredeti tartozékával rendelkezzen
(ami szintén ép, hibátlan, tiszta, karcolásmentes, szagmentes, elszíneződéstől mentes legyen).

Nem elfogadható elállási jogként:
Pl. üléshuzatoknál kérésre legyártott, nem webes rendeléses termékek és a csomagolásból
felbontott, felrakott üléshuzat tartozékai szétszedett, széttördelt állapotú.
A felbontást követően, a termék már nem minősülhet elállási szándék jogkörében. Ebben az
esetben már csak, hibás vagy méltányossági értékcsökkent termék reklamációban tudunk
foglalkozni.

Ha a termék pl. autó üléshuzat fel lett bontva, ez esetben a termék visszaküldhető lehet, de vagy
levásárolható vagy egy értékcsökkent ár megállapítására lesz lehetőség. Természetesen itt már
nem vonatkozik az elállási jog szabály. Az eladó rendelkezik a visszavétel lehetőségével a termék
megtekintése után.

Figyelem!

A bontatlannak jelzett terméket is visszaküldés és a megtekintés után tudjuk véglegesen elállási jog
szerint lezárni. Ellenkező esetben jelezzük, hogy nem érvényesíthető az elállás. Csak az értékcsökkent
levásárlás vagy visszavétel lehetséges. Visszajelzés hiánya után 30 napig megőrizzük.

Hibás termék garancia visszaküldés esetén is kérjük a következőket csatolni a termék mellé!

Termék visszaküldése hibás vagy vásárlás elállás miatt, hozzávaló dokumentáció:

A csomagba mellékelve kérjük, vagy e-mailben ( info@akcio-shop.hu )elküldeni.
Termék neve:
Visszaküldés oka, hiba leírás:
Felbontott vagy eredeti bontatlan csomagolású:
Számla másolata vagy számla:
Vásárlás ideje:
Vásárló neve:
Vásárló címe, telefonszáma, e-mail :